torstai 10. maaliskuuta 2016

Matkakosmetiikkaa ja löytöjä Turuust

Olin viime viikolla pari yötä Turussa lomailemassa. Pakkaamisessa tuli pieni hoppu ja sain valita matkalle viime hetken paniikissa mukaan jonkin sortin meikit. Näihin päädyin:


Kuvan joukosta puuttuu vielä Benecosin huultenrajauskynä, mutta muuten tästä löytyy kaikki. Ja olin oikein tyytyväinen näinkin vähäiseen määrään. Mielestäni lopputulos oli laittautuneen näköinen.


En tiedä, voinko sanoa BareFaced Beautyn mineraalimeikkivoidetta luottomeikkipohjakseni, mutta se kyllä tulee mukaani usein reissaillessa tai laitan sitä juhliin/hienompiin tilaisuuksiin, kun haluan pelata varman päälle. Olen kirjoittanut tästä jo ennenkin. Luulen, että BFB olisi täydellinen, jos sen pito olisi vielä jonkin verran parempi. Ehkä pitäisi joskus hankkia viimeistelypuuteri, mutta vielä en ole raaskinut uhrata siihen rahoja.

Samoin mukanani matkassa kulkee Ecotoolsin iki-ihana matkakabuki. Se on täydellinen niin arjessa kuin matkallakin. En vaihtaisi pois. Vaikkein pidä irtomineraalimeikkiä ihanteelisempana reissukosmetiikkana, on sitä kuitenkin helpompi käyttää verrattuna nestemäiseen meikkivoiteeseen. Joutuisin kuitenkin levittämään sen siveltimellä, joka taas pitäisi pestä. Kabukia voi käyttää useamman kerran ilman pesua ja sen voi pestä vasta kotiin tullessa. Levitin muuten myös poskipunani samalla kabukilla, mikä säästi taas tilaa kosmetiikkalaukussa.


Laveran huulikiilosta ja Benecosin rajauskynästä kirjoitin hiljattain. Tätä yhdistelmää käytin reissun aikana ja valinta oli minun makuuni. Oli ihana mennä kaupungilla huulet laitettuina. ^^

Zuiin Mango on poskipuna, jota uskaltaa levittää myös kabukilla. Ei tullut pelleposkia, vaikka sipaisin sitä ihan reilusti. Ujojen poskipunakäyttäjien unelma. <3

Unohdin kuitenkin kotiin jotain tosi ollenaista meikkiarsenaalistani. Siis välineistä. Huomasitteko, mikä se on?  Ripsientaivutin. Itse huomasin tämän vasta hotellissa aamulla meikatessa. :D Ärsyynnyin tilanteesta, mutta ajattelin koettaa, miltä Kjaer Weisin ripsiväri näyttäisi ei-taivutetuilla ripsillä. -Se näytti hyvältä! No drama.

Kävin matkalla kauppakeskus Myllyn Sokoksella ja tein mahtavia löytöjä!


Nämä kaikki kolme löytyivät 50 prosentin alennuksesta! Minulla on jäljellä vielä pienet jämät Weledan Tyrni käsivoiteesta ja olen tykännyt siitä tosi kovasti, paitsi tuoksu ei ollut erikoinen. Haaveilin joskus etsiväni käsiini sitruksen tuoksuisen version -jos sitä edes olisi saatavilla- ja siellä tämä viimeinen putelo minua Turussa asti odotti! :D

Weledan White Mallow Body Lotion tuli mukaan Juille's:n blogi Lindan hehkutuksen perusteella.

Dr. Hauschkan Clarifying Toner minulta löytyi jo kotona odottamassa käyttöönottoa, mutta jos 30 euron kasvovesi lähtee 15 eurolla mukaan, se lähtee mukaan. Olen kuitenkin lukenut useista blogeista niin paljon hyvää kyseistä merkkiä ja kasvovettä kohtaan, jolloin tarjous oli hyödynnettävä.


Pidin kovasti saamastani palveluksesta Sokoksella. Myyjä katsoi kaikki päivämääräykset läpi ja varmisti, että olin huomannut, että ne olivat päättymässä tuotteissa (olin huomannut, mutta tosi mukava, että varmistettiin, jos en vaikka olisikaan hokasannut). Sitten hän vielä kysyi, oliko luonnonkosmetiikka merkki Madara minulle tuttu, Sanoin, että on jonkin verran ja hän kaivoi minulle hyvän kasan näytteitä. :)

Sitten lopuksi bongattua miesten Sokokselta (en tiennyt, että sellaisiakin on):


Siis miesten Sokoksen osastolla, jossa lukee miesten kosmetiikkaa. "Miehet! Tämä on teille". Ihanks tosi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti