maanantai 21. syyskuuta 2015

What's app, sis?

Välillä tuntuu, että kirjoittamalla on kamalan vaikea välittää ajatuksiaan luontevasti. Siis sillä lailla spontaanisti. Ja saada blogiin se yhteinen intoilu. Mutta hei, meillähän on tekstimateriaalia olemassa jo ennestään, miksi ei hyödynnettäisi sitä!

Valkoiset puhekuplat ovat Mulanin, vihreät Bellen. 







Hitsi, jotenkin hauska ja jännittävä olo tallettaa tänne katkelmia meidän keskusteluista. Päästään lähemmäksi blogin teemaakin, vuorovaikutusta. Sitä yhteistä höpötystä kosmetiikasta. Hihii!

3 kommenttia:

  1. Oi kuinka ihania keskusteluja teillä on :) Ja olipa hauska bongata itsensäkin sieltä :D

    Terre D'ocilla oli hyvä luonnonkosmeripsari, harmi kun se on ilmeisesti lopetettu :( Se toimi omissa ripsissäni tosi hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin joo, sinutkin tuli tosiaan mainittua. :D Mulla on kans ollut tuo Terre D'ocin ripsari, ja se pysyi kyllä hyvin, mutta oli aika helvetillinen poistettava. Minä en jotenkin innostu erillisistä silmämeikinpoistoaineista enkä tosiaankaan jaksa jynssätä. Sisko toisaalta on muutenkin pesurutiineissaan paljon minua perusteellisempi, että ehkä hän olisi jaksanut. Mutta minkäs teet tosiaan, kun ripsari on lopetettu. :/ Mulla toimii tällä hetkellä parhaiten Kjaer Weisin ripsari ja tuo mainitsemani Dizao oli kans aika hyvä. Sitä vois kokeilla joskus taas uudestaan.

      Poista
    2. Joo, oikeassa olet Belle, mulle ei oo mikään ongelma puhdistaa ripsaria pois, jos se vaan pysyis. Nyt vaan arvon ton Kjaer Weisin ja Dizaonin välillä, että kumpi pääsee seuraavana kokeiluun.

      Poista